FAQ

Συχνές Ερωτήσεις

Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την χρήση των προσωπικών μου δεδομένων;

προσωπικά δεδομένα

Μπορείς να διαβάσεις την Πολιτική Προστασίας Απορρήτου εδώ

Eξυπηρέτηση μέσω Facebook

Αν είσαι χρήστης του Facebook, μπορείς να εξυπηρετηθείς άμεσα, για ό,τι ερώτηση έχεις, για παραγγελίες, προϊόντα ή υπηρεσίες μας.
Μοναδική υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών στο περιβάλλον του Facebook κάνοντας κλικ εδώ

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Η ομάδα της Aquastroma είναι δίπλα σου για ό,τι χρειαστείς.

Επικοινώνησε μαζί μας καθημερινά με 2 διαφορετικούς τρόπους:

  • Συμπληρώνοντας τα στοιχεία και το αίτημά σου στη φόρμα επικοινωνίας που βρίσκεις εδώ.
  • Καλώντας μας στο τηλέφωνο +30 2461 033323 (από κινητό & σταθερό) με αστική χρέωση, από Δευτέρα έως Παρασκευή 8πμ - 5μμ και Σάββατο 8πμ - 2μμ.
Πώς επιστρέφω προϊόντα;

Ακύρωση παραγγελίας

Στην περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο ή όλα τα προϊόντα της παραγγελίας σας, σας παρακαλούμε να κατεβάσετε & να συμπληρώσετε το  Έντυπο Eπιστροφής που θα σας αποσταλεί με email.

Για να ολοκληρωθεί επιτυχώς η επιστροφή σας θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του.

Δεν θα πρέπει να έχει υποστεί οποιαδήποτε επεξεργασία: πλύσιμο, μεταποίηση, λεκέδες, φθορά, κλπ. και κατά την επιστροφή θα πρέπει να περιλαμβάνονται όλα τα επιπλέον αξεσουάρ του προϊόντος. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης ταυτόχρονα με την υποβολή δήλωσης υπαναχώρησης.

Σε περίπτωση που χρησιμοποιήσατε τη μέθοδο της Aντικαταβολής ή της Κατάθεσης σε Τραπεζικό Λογαριασμό, παρακαλούμε όπως υποδείξετε έναν τραπεζικό λογαριασμό όπου επιθυμείτε να επιστραφούν τα χρήματά σας.

Η παραπάνω διαδικασία θα ολοκληρωθεί αφού παραλάβουμε την επιστροφή σας και θα σας ενημερώσουμε με σχετικό e-mail. Υποχρεούμαστε να σας αποδώσουμε το τίμημα που εισπράξαμε το αργότερο μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων από εμάς. Για τυχόν απορίες ή παρατηρήσεις σχετικά με την πολιτική των επιστροφών παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο info@aquastroma.com.

 

Πώς να αλλάξω τα στοιχεία αποστολής;

Ναι, επικοινωνόντας μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους

1. Μέσω e-mail στο info@aquastroma.com

2. Τηλεφωνικά στο +30 2461 033323 (από κινητό και σταθερό )
Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 21:00 και Σάββατο από τις 09:00 έως τις 20:00  (αστική χρέωση)

Μπορώ να αλλάξω/τροποποιήσω/ακυρώσω την παραγγελία μου;

Ναι, επικοινωνώντας μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους
1. Τηλεφωνικά στο +30 2461 033323 (από σταθερό)
Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 21:00 και Σάββατο από τις 09:00 έως τις 20:00 * (αστική χρέωση)
2. Μέσω e-mail στο info@aquastroma.com
 

Στάδια παραγγελίας

Η παραγγελία σου έχει καταχωρηθεί! Έχεις λάβει email με την επιβεβαίωση καταχώρησης της παραγγελίας σου και το εκτιμώμενο διάστημα παράδοσης/παραλαβής της .

Η παραγγελία σου επεξεργάζεται και σύντομα θα ενημερωθείς με email  για την παραλαβή της!

Η παραγγελία σου είναι έτοιμη για παραλαβή και μπορείς από τώρα να την παραλάβεις από το κατάστημα που έχεις επιλέξει! Έχεις λάβει ενημερωτικό email. Προσοχή! Η παραγγελία θα παραμείνει κρατημένη στο όνομά σου για 5 εργάσιμες ημέρες. Μετά το πέρας των 5 ημερών, τα προϊόντα θα αποδεσμευτούν και ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμα προς παραλαβή!

Η παραγγελία σου είναι έτοιμη και θα παραδοθεί στην εταιρεία ELTA Courier για να δρομολογηθεί η αποστολή της στο χώρο σου εντός 7 εργάσιμων ημερών!

Η παραγγελία σου έχει αποσταλεί! Η παραγγελία σου έχει τιμολογηθεί και έχει παραδοθεί στην εταιρεία ELTA Courier η οποία θα δρομολογήσει την αποστολή της στο χώρο σου! Επιλέγοντας τον αριθμό αποστολής (GR xxxxxxx) που βρίσκεται κάτω από το εικονίδιο, μπορείς να δεις πού βρίσκεται η παραγγελία σου ανά πάσα στιγμή! Έχεις λάβει ενημερωτικό email για το χρόνο ολοκλήρωσης παράδοσης της παραγγελίας σου με την εταιρεία ELTA Courier.

Έχεις παραλάβει την παραγγελία σου.!

Πώς παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Οποιαδήποτε στιγμή θελήσεις μπορείς να δεις το στάδιο που βρίσκεται η παραγγελία σου εδώ πραγματοποιώντας είσοδο στον λογαριασμό σου και επιλέγοντας "παραγγελίες" στο πανω μέρος της σελίδας!

Εναλλακτικά, ρώτησέ μας για την εξέλιξη της παραγγελίας σου τηλεφωνικά, στο facebook ή μέσω email συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας εδώ >

Πώς θα ξέρω αν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία μου;

Κατά την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας σου θα λάβεις επιβεβαιωτικό email με την σύνοψη της αγοράς σου καθώς και τον κωδικό της παραγγελίας.
Σε περίπτωση που δεν λάβεις το επιβεβαιωτικό email, πιθανότατα:

• να μην έχεις ολοκληρώσει την παραγγελία σου
• να έχεις καταχωρήσει λανθασμένο το email
• να έχει μεταφερθεί στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία

Πώς εξαργυρώνω τον κωδικό έκπτωσης που έχω;

Εισάγεις τον κωδικό στο πεδίο «Κωδικός κουπονιού» στο 2ο βήμα της ολοκλήρωσης παραγγελίας και πατάς το κουμπί "Εφαρμογή Κουπονιού".