Συχνές Ερωτήσεις
- All Categories
- Στρώμα Νερού
- Ηλεκτρονική αγορά & πληρωμή
- Παρακολούθηση παραγγελίας
- Αλλαγή / ακύρωση / επιστροφές
- Επικοινωνία
Η παραγγελία σου έχει καταχωρηθεί! Έχεις λάβει email με την επιβεβαίωση καταχώρησης της παραγγελίας σου και το εκτιμώμενο διάστημα παράδοσης/παραλαβής της .
Η παραγγελία σου επεξεργάζεται και σύντομα θα ενημερωθείς με email για την παραλαβή της!
Η παραγγελία σου είναι έτοιμη για παραλαβή και μπορείς από τώρα να την παραλάβεις από το κατάστημα που έχεις επιλέξει! Έχεις λάβει ενημερωτικό email. Προσοχή! Η παραγγελία θα παραμείνει κρατημένη στο όνομά σου για 5 εργάσιμες ημέρες. Μετά το πέρας των 5 ημερών, τα προϊόντα θα αποδεσμευτούν και ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμα προς παραλαβή!
Η παραγγελία σου είναι έτοιμη και θα παραδοθεί στην εταιρεία ELTA Courier για να δρομολογηθεί η αποστολή της στο χώρο σου εντός 7 εργάσιμων ημερών!
Η παραγγελία σου έχει αποσταλεί! Η παραγγελία σου έχει τιμολογηθεί και έχει παραδοθεί στην εταιρεία ELTA Courier η οποία θα δρομολογήσει την αποστολή της στο χώρο σου! Επιλέγοντας τον αριθμό αποστολής (GR xxxxxxx) που βρίσκεται κάτω από το εικονίδιο, μπορείς να δεις πού βρίσκεται η παραγγελία σου ανά πάσα στιγμή! Έχεις λάβει ενημερωτικό email για το χρόνο ολοκλήρωσης παράδοσης της παραγγελίας σου με την εταιρεία ELTA Courier.
Έχεις παραλάβει την παραγγελία σου.!
Οποιαδήποτε στιγμή θελήσεις μπορείς να δεις το στάδιο που βρίσκεται η παραγγελία σου εδώ πραγματοποιώντας είσοδο στον λογαριασμό σου και επιλέγοντας "παραγγελίες" στο πανω μέρος της σελίδας!
Εναλλακτικά, ρώτησέ μας για την εξέλιξη της παραγγελίας σου τηλεφωνικά, στο facebook ή μέσω email συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας εδώ >
Κατά την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας σου θα λάβεις επιβεβαιωτικό email με την σύνοψη της αγοράς σου καθώς και τον κωδικό της παραγγελίας.
Σε περίπτωση που δεν λάβεις το επιβεβαιωτικό email, πιθανότατα:
• να μην έχεις ολοκληρώσει την παραγγελία σου
• να έχεις καταχωρήσει λανθασμένο το email
• να έχει μεταφερθεί στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία
