FAQ

Συχνές Ερωτήσεις

Πώς επιστρέφω προϊόντα;

Ακύρωση παραγγελίας

Στην περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο ή όλα τα προϊόντα της παραγγελίας σας, σας παρακαλούμε να κατεβάσετε & να συμπληρώσετε το  Έντυπο Eπιστροφής που θα σας αποσταλεί με email.

Για να ολοκληρωθεί επιτυχώς η επιστροφή σας θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του.

Δεν θα πρέπει να έχει υποστεί οποιαδήποτε επεξεργασία: πλύσιμο, μεταποίηση, λεκέδες, φθορά, κλπ. και κατά την επιστροφή θα πρέπει να περιλαμβάνονται όλα τα επιπλέον αξεσουάρ του προϊόντος. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης ταυτόχρονα με την υποβολή δήλωσης υπαναχώρησης.

Σε περίπτωση που χρησιμοποιήσατε τη μέθοδο της Aντικαταβολής ή της Κατάθεσης σε Τραπεζικό Λογαριασμό, παρακαλούμε όπως υποδείξετε έναν τραπεζικό λογαριασμό όπου επιθυμείτε να επιστραφούν τα χρήματά σας.

Η παραπάνω διαδικασία θα ολοκληρωθεί αφού παραλάβουμε την επιστροφή σας και θα σας ενημερώσουμε με σχετικό e-mail. Υποχρεούμαστε να σας αποδώσουμε το τίμημα που εισπράξαμε το αργότερο μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων από εμάς. Για τυχόν απορίες ή παρατηρήσεις σχετικά με την πολιτική των επιστροφών παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο info@aquastroma.com.

 

Πώς να αλλάξω τα στοιχεία αποστολής;

Ναι, επικοινωνόντας μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους

1. Μέσω e-mail στο info@aquastroma.com

2. Τηλεφωνικά στο +30 2461 033323 (από κινητό και σταθερό )
Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 21:00 και Σάββατο από τις 09:00 έως τις 20:00  (αστική χρέωση)

Μπορώ να αλλάξω/τροποποιήσω/ακυρώσω την παραγγελία μου;

Ναι, επικοινωνώντας μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους
1. Τηλεφωνικά στο +30 2461 033323 (από σταθερό)
Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 21:00 και Σάββατο από τις 09:00 έως τις 20:00 * (αστική χρέωση)
2. Μέσω e-mail στο info@aquastroma.com